niezmierniespokojny

Wrzesień 27, 2011

Warto robić kopie zapasowe

Filed under: Uncategorized — niezmierniespokojny @ 10:50 am

Wczoraj wieczorem miałem wątpliwą przyjemność znalezienia błędu w Open Office. Pisałem pracę magisterską. Podczas przewijania stwierdziłem, że w miejscu obrazka jest tekst „Error: can’t display image” czy jakoś tak. Przewijam dalej: w całej pracy wyświetlają się 2 obrazki. Tabele też zniknęły. Inne zmiany? Nie zauważyłem, ale skąd mam wiedzieć, czy jakichś nie ma? Na szczęście miałem wersję z poprzedniego dnia. Scalenie – kwadrans stracony. Odtworzenie straconych danych zajęłoby mi lekko licząc dzień. Najśmieszniejsze, że takie rzeczy zdarzają się na ciut ponad 3 dni przed oddaniem….

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

